Ιδανικό σεμινάριο για άτομα που ψάχνουν εργασία σαν υπάλληλοι γραφείου γενικών καθηκόντων ή απλής γραμματειακής υποστήριξης όσο και σε θέσεις γραμματείας διοίκησης. Παρακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα θα μάθετε να διεκπεραιώνετε πολλαπλά θέματα της καθημερινότητας στον εργασιακό χώρο ενός γραφείου όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα.
Απευθύνεται σε:
Το σεμινάριο προετοιμάζει τον μαθητή ακριβώς επάνω σε αυτά που ζητάνε οι εταιρίες από υπαλλήλους γραφείου. Με άλλα λόγια προσπαθεί να τους κάνει πολυεργαλεία. Να τους εφοδιάσει με πολλαπλές και πολύπλευρες γνώσεις έτσι ώστε να είναι χρήσιμοι σε κάθε επιχείρηση.
Το μάθημα βασίζεται στην μεθοδολογία Blended Webinar. Αυτό σημαίνει ότι ο μαθητής παρακολουθεί το ζωντανό μάθημα και συμμετέχει στα εργαστήρια τόσο από τις εγκαταστάσεις της σχολής αλλά και από δικό του χώρο σε περίπτωση δυσκολίας πρόσβασης στην Datalabs. Επίσης οι μαθητές έχουν την δυνατότητα επαναλήψεων μέσω της συμπληρωματικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας αλλά και αναπλήρωσης πιθανών χαμένων ζωντανών μαθημάτων. Τέλος έχουνε πρόσβαση στο ηλεκτρονικό υλικό αλλά και στα εργαστήρια ακόμα και μετά την ολοκλήρωση του προγράμματος.
Όλα τα παραπάνω το καθιστούν το σεμινάριο του υπάλληλου γραφείου και γραμματειακής υποστήριξης το πιο ολοκληρωμένο entry level σεμινάριο στην αγορά σήμερα.
Κόστος προγράμματος: 690€/590€ (αναλόγως τρόπου αποπληρωμής - συμπεριλαμβάνεται το κόστος εξετάσεων πιστοποίησης)
Δυνατότητα εξόφλησης έως 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Αναζητείστε τις on-line προσφορές για εγγραφή!