Τομέας Οικονομικά και Διοίκηση

Υπάλ Γραφείου - Γραμ υποστήριξη

361 άτομα ενημερώνονται για το σεμινάριο

Για εσένα που θέλεις δουλειά
Σε θέση γραμματειακής υποστήριξης
Ως υπάλληλος γραφείου γενικών καθηκόντων
Ακόμα και αν ΔΕΝ έχεις προϋπηρεσία
 
Distance Learning badge

 

Πώς θα ωφεληθείτε;

Άμεση κατάρτιση και απόκτηση πολλαπλών δεξιοτήτων αποκλειστικά σε τομείς που ζητάνε οι εταιρίες και τα γραφεία.

Σύνταξη και αξιολόγηση βιογραφικού.

Συνεχόμενη υποστήριξη.

 

Πόσο σύντομα θα ολοκληρωθεί το σεμινάριο;

2 μήνες. 110 ώρες εκπαίδευσης.

Απογευματινό τμήμα 18:00 - 21:30 (2 μέρες την εβδομάδα) 

Πρωινό τμήμα 12:00 - 15:30 (2 μέρες την εβδομάδα) 

 

Με την ολοκλήρωση θα παραλάβετε:

Βεβαίωση παρακολούθησης από σχόλη αναγνωρισμένη από το υπουργείο παιδείας και τον ΕΟΠΠΕΠ.

Πιστοποίηση από τον τεχνοβαλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης αναγνωρισμένο από το ελληνικό δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και διεθνώς (πρότυπο ISO - διαπιστευμένο κατά ΕΣΥΔ)

 

Τι θα μάθετε;

  • Γενικές δεξιότητες υπάλληλου γραφείου γραμματειακής υποστήριξης

Με γνώσεις επάνω σε θέματα οργάνωσης εργασιών γραμματείας, εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, οργάνωσης συσκέψεων και πολλά άλλα θα είστε σε θέση να τα καταφέρετε απέναντι σε οποιαδήποτε απαίτηση της επιχείρησης.

 

  • Επαγγελματική χρήση του MS Office

Για να ξεχωρίζετε από όλους αυτούς που απλά έχουν πάρει το ECDL. Μια επιχείρηση χρειάζεται πολύ περισσότερα.

 

  • Βασική λογιστική – Εμπορική διαχείριση ERP/CRM – Μισθοδοσία

Για να είστε σε θέση να εξυπηρετείτε τους εμπορικούς πελάτες της εταιρίας, να διαχειρίζεστε ταμείο, να μπορείτε να συναναστρέφεστε με τις τράπεζες και να έχετε βασικές γνώσεις προγραμμάτων ERP και τιμολόγησης. Εξαιρετικά χρήσιμες έχουν αποδειχθεί στην εύρεση εργασίας και οι γνώσεις επάνω σε πλατφόρμες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης όπως το ΕΡΓΑΝΗ και το Gov.gr

 

  • Τυφλό σύστημα - ελληνική γλώσσα

Δεξιότητα που δεν νοείται να μην την έχει κάποιος που θέλει να δουλέψει σε θέση γραμματειακής υποστήριξης.

 

  • Social Media και ηλεκτρονική επικοινωνία

Γνώσεις και δεξιότητες επάνω στην επιχειρηματική χρήση των Social Media και της ηλεκτρονικής επικοινωνίας είναι πολλές φορές το κλειδί για να κερδίσουμε μια θέση υπαλλήλου γραφείου και γραμματειακής υποστήριξης.

 

  • Διαχείριση εταιρικής ιστοσελίδας και e-shop

Στην εποχή μας πολλές μικρές επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδες και e-shops αλλά δεν έχουν τα άτομα που να μπορούνε να τα υποστηρίξουν. Για να βρεις δουλειά πρέπει να μπορείς!

 

  • Βασικές αρχές Photoshop και επεξεργασίας εικόνας

Για να μπορούμε να καλύπτουμε μέρος των διαφημιστικών αναγκών μιας επιχείρησης.  

 

  • Βασικές αρχές ηλεκτρονικής συνταγογράφισης

Για να είμαστε σε θέση να χτυπάμε πόρτες για εργασία και σε ιδιωτικά ιατρεία, κλινικές και ιατρικά ή διαγνωστικά κέντρα.

 

Το πιο ολοκληρωμένο entry-to-advanced level σεμινάριο στην αγορά.
Με δυνατότητα παρακολούθησης και από τον χώρο σας!

 

 

Επιπλέον παροχές:

  • Σύνταξη βιογραφικού και συνοδευτικής επιστολής

Σεμινάριο σωστής σύνταξης βιογραφικού και συνοδευτικής επιστολής και έλεγχος βιογραφικών από συμβούλους καριέρας με εξατομικευμένες διορθώσεις.

 

  • Συνεχόμενη υποστήριξη

Το ακαδημαϊκό υλικό είναι ανεβασμένο στην εκπαιδευτική μας πλατφόρμα, στο οποίο έχετε πρόσβαση και μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων.

  

Κόστος & Ημερομηνία έναρξης.

 

Τιμή: 690€ (590€ με εξόφληση εντός 15 ημερών από την έναρξη)

Συμπεριλαμβάνονται κόστη εξετάσεων πιστοποίησης

 

Για κράτηση περισσότερων από 3 θέσεων επικοινωνήστε μαζί μας

 

 

Είπαν για το πρόγραμμα: