Για εσένα που θέλεις δουλειά |
Σε θέση γραμματειακής υποστήριξης |
Ως υπάλληλος γραφείου γενικών καθηκόντων |
Ακόμα και αν ΔΕΝ έχεις προϋπηρεσία |
![]() |
Πώς θα ωφεληθείτε;
Άμεση κατάρτιση και απόκτηση πολλαπλών δεξιοτήτων αποκλειστικά σε τομείς που ζητάνε οι εταιρίες και τα γραφεία.
Σύνταξη και αξιολόγηση βιογραφικού.
Συνεχόμενη υποστήριξη.
Πόσο σύντομα θα ολοκληρωθεί το σεμινάριο;
2 μήνες. 110 ώρες εκπαίδευσης.
Απογευματινό τμήμα 18:00 - 21:30 (2 μέρες την εβδομάδα)
Πρωινό τμήμα 12:00 - 15:30 (2 μέρες την εβδομάδα)
Με την ολοκλήρωση θα παραλάβετε:
Βεβαίωση παρακολούθησης από σχόλη αναγνωρισμένη από το υπουργείο παιδείας και τον ΕΟΠΠΕΠ.
Πιστοποίηση από τον τεχνοβαλαστό του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης αναγνωρισμένο από το ελληνικό δημόσιο και ιδιωτικό τομέα αλλά και διεθνώς (πρότυπο ISO - διαπιστευμένο κατά ΕΣΥΔ)
Τι θα μάθετε;
Με γνώσεις επάνω σε θέματα οργάνωσης εργασιών γραμματείας, εξυπηρέτησης πελατών, επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, οργάνωσης συσκέψεων και πολλά άλλα θα είστε σε θέση να τα καταφέρετε απέναντι σε οποιαδήποτε απαίτηση της επιχείρησης.
Για να ξεχωρίζετε από όλους αυτούς που απλά έχουν πάρει το ECDL. Μια επιχείρηση χρειάζεται πολύ περισσότερα.
Για να είστε σε θέση να εξυπηρετείτε τους εμπορικούς πελάτες της εταιρίας, να διαχειρίζεστε ταμείο, να μπορείτε να συναναστρέφεστε με τις τράπεζες και να έχετε βασικές γνώσεις προγραμμάτων ERP και τιμολόγησης. Εξαιρετικά χρήσιμες έχουν αποδειχθεί στην εύρεση εργασίας και οι γνώσεις επάνω σε πλατφόρμες ηλεκτρονικής διακυβέρνησης όπως το ΕΡΓΑΝΗ και το Gov.gr
Δεξιότητα που δεν νοείται να μην την έχει κάποιος που θέλει να δουλέψει σε θέση γραμματειακής υποστήριξης.
Γνώσεις και δεξιότητες επάνω στην επιχειρηματική χρήση των Social Media και της ηλεκτρονικής επικοινωνίας είναι πολλές φορές το κλειδί για να κερδίσουμε μια θέση υπαλλήλου γραφείου και γραμματειακής υποστήριξης.
Στην εποχή μας πολλές μικρές επιχειρήσεις έχουν ιστοσελίδες και e-shops αλλά δεν έχουν τα άτομα που να μπορούνε να τα υποστηρίξουν. Για να βρεις δουλειά πρέπει να μπορείς!
Για να μπορούμε να καλύπτουμε μέρος των διαφημιστικών αναγκών μιας επιχείρησης.
Για να είμαστε σε θέση να χτυπάμε πόρτες για εργασία και σε ιδιωτικά ιατρεία, κλινικές και ιατρικά ή διαγνωστικά κέντρα.
Το πιο ολοκληρωμένο entry-to-advanced level σεμινάριο στην αγορά. |
Με δυνατότητα παρακολούθησης και από τον χώρο σας! |
Επιπλέον παροχές:
Σεμινάριο σωστής σύνταξης βιογραφικού και συνοδευτικής επιστολής και έλεγχος βιογραφικών από συμβούλους καριέρας με εξατομικευμένες διορθώσεις.
Το ακαδημαϊκό υλικό είναι ανεβασμένο στην εκπαιδευτική μας πλατφόρμα, στο οποίο έχετε πρόσβαση και μετά την ολοκλήρωση των μαθημάτων.
Κόστος & Ημερομηνία έναρξης.
Τιμή: 690€ (580€ με εξόφληση εντός 15 ημερών από την έναρξη) Συμπεριλαμβάνονται κόστη εξετάσεων πιστοποίησης |
|
Για κράτηση περισσότερων από 3 θέσεων επικοινωνήστε μαζί μας |
|
Είπαν για το πρόγραμμα: