Τομέας Οικονομικά και Διοίκηση
Υπάλληλος Γρ. - Γραμματειακή υποστ.
Πατήστε εδώ για να δείτε την προσφορά για εγγραφή μέσω web
Απευθύνεται σε:
Άτομα που θέλουν να είναι σε θέση να εργαστούν ως υπάλληλοι γραφείου σε μικρές, μεσαίες ή και μεγάλες εταιρίες, τόσο σε θέσεις απλής υποστήριξης όσο και σε θέσης γραμματείας διοίκησης.

Πολυεργαλείο. Multitasking. Αυτές είναι οι δύο λέξεις που χαρακτηρίζουν τις απαιτήσεις που έχει μια επιχείρηση από τον υπάλληλό της σήμερα. Στις μικρές αγγελίες ζητούνται συνεχώς υπάλληλοι γραφείου ή/και γραμματειακή υποστήριξη. Παρακολουθώντας αυτό το πρόγραμμα θα μάθετε πρακτικά θέματα καθημερινότητας στον εργασιακό χώρο όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα: πολύπλευρη γνώση και κατάρτιση, διαχείριση καταστάσεων, χρήση της τεχνολογίας όπου είναι εφικτό για αποδοτικότερη εργασία κοκ.
Το πρόγραμμα παρουσιάζεται από 5 ξεχωριστούς εισηγητές, έκαστος εξειδικευμένος στον τομέα του.
Η ταυτότητα του προγράμματος - Τμήμα Φεβρουάριο 2021:
- 8 πρακτικές θεματικές ενότητες από 5 εισηγητές
- Μαθήματα σε γκρουπ δια ζώσης ή εξ αποστάσεως
- Ασκήσεις βασισμένες σε πραγματικές συνθήκες εργασίας
- Επιπλέον χρήση της ηλεκτρονικής πλατφόρμας www.des.edu.gr
- Βεβαίωση παρακολούθησης με το πέρας του προγράμματος
- Πιστοποίηση από την ACTA (τεχνοβλαστός ΑΠΘ) με παγκόσμια ισχύ (ΕΣΥΔ)
- Ενίσχυση βιογραφικού και αξιολόγηση αυτού σε συνεργασία με την Leadcompass
- Πρόσβαση στα μαθήματα της πλατφόρμας και με το πέρας λήξης του προγράμματος.
Ύλη προγράμματος
Ενότητα 1 – Γενικές Δεξιότητες
- Περιγραφή θέσης
Aπαιτήσεις, προδιαγραφές, καθήκοντα της θέσης, ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά.
- Management γραμματείας
Εταιρικές αξίες και όραμα, επεξεργασία στόχων, και υλοποίησή τους, εκπαίδευση /ενημέρωση
- Οργάνωση εργασιών γραμματείας
Γραφή επιχειρηματικών κειμένων, βασικές αρχές οργάνωσης γραφείου, προγραμματισμός ραντεβού / εργασιών, αρχειοθέτηση, εργονομία.
- Αλληλογραφία
Σύνταξη, διαχείριση, ταξινόμηση /αρχειοθέτηση αλληλογραφίας
- Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις
Λεκτική και μη λεκτική, τρόποι προβολής - επικοινωνία των Δημοσίων Σχέσεων.
- Εξυπηρέτηση πελατών
Τύποι πελατών - εξυπηρέτηση δυσαρεστημένων πελατών.
- Συσκέψεις / Συμβούλια.
Διοργάνωσης συσκέψεων, συναντήσεων.
- Λοιπές δεξιότητες
Διαχείρισης χρόνου και άγχους, υγιεινή και ασφάλεια, οργάνωση ταξιδιών, διαχείριση μικροταμείου εξόδων, οργάνωση ραντεβού.
Ενότητα 2 Επαγγελματική χρήση του MS Office / Χρήση εφαρμογών web
- Χρήση MS Word
Εμπορική αλληλογραφία, πρότυπα σύνταξης, ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail), μαζικές αποστολλές
- Χρήση MS Excel
Χρήση φίλτρων και συναρτήσεων. Παραδείγματα σε μισθολόγιο, παραγγελιοληψίες, αναφορές πωλήσεων κοκ
- Χρήση MS Outlook
Ρυθμίσεις μηνυμάτων, συσκέψεις, ημερολόγιο
- Χρήση MS PowerPoint
Δημιουργία παρουσίασης, τεχνικές σωστής παρουσίασης
- Χρήση λοιπών εφαρμογών web
Για αποδοτικότερη εργασία και paperless office
- Εκμάθηση Access (προαιρετικά)
Ενότητα 3 - Εμπορική διαχείριση/ ERP/ CRM
- Ανάλυση συστημάτων ERP: Soft1
- Εμπορική Διαχείριση: Πελάτες/ Προμηθευτές/ Πωλήσεις/ Τιμολόγηση
- Αποθήκη: Δημιουργία κωδικών αποθήκης/ Αγορές
- Ηλ. υπηρεσίες του κράτους: Χρήση του gov.gr
- Ανάλυση συστημάτων CRM
Ενότητα 4 - Εκμάθηση τυφλού συστήματος - Ελληνικά
Ενότητα 5 - Social media και ηλεκτρονική επικοινωνία
- Τι είναι, παρουσίαση και χρήση social media.
- Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα και σύγκριση μεταξύ των social media.
- Ποιό είναι η σωστή επιλογή για τον καθένα?
- Facebook fan page ή group? Ποιες είναι οι διαφορές και που απευθύνεται το καθένα.
- Καλές και σωστές πρακτικές διαχείρισης εταιρικής ιστοσελίδας σε social media
- Βελτιστοποίηση δημοσιευμένου περιεχομένου, article marketing.
- Μέθοδοι απόκτησης fans με τα λιγότερα έξοδα.
- Διαγωνισμοί και δώρα, οι λεπτομέρειες για να αποφέρουν το μεγαλύτερο κέρδος στην εταιρική σας ιστοσελίδα.
- Οικονομική και αποδοτική διαφήμιση, οι καλύτερες πρακτικές.
Ενότητα 6 - Διαχείριση εταιρικής ιστοσελίδας
- Διαχείριση περιεχομένου σε σελίδες τύπου προφιλ εταιρίας, έννοιες SEO – λέξεις κλειδιά
- Δημοσίευση Νέων/ανακοινώσεων
- Επεξεργασία προϊόντων σε eshop (τιμές, εικόνες, περιγραφή)
- Προσφορές προϊόντων (ειδικές τιμές)
- Προβολή/διαχείριση παραγγελιών
Ενότητα 7 - Βασικές αρχές ηλεκτρονικής συνταγογράφησης
Ενότητα 8 – Εκμάθηση Photoshop
Πιστοποίηση
Με το πέρας του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος στην εξέταση πιστοποίησης Certified Secretaries Management Assistant, αναγνωρισμένη παγκοσμίως λόγω ΕΣΥΔ, η οποία παρέχεται από το φορέα πιστοποίησης ανθρωπίνου δυναμικού ACTA (Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)
Επιπλέον παροχές:
- Καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος παρέχεται στους σπουδαστές μας άδεια Office365 (τελευταία έκδοση) για την πρακτική τους εξάσκηση.
- Πρόγραμμα σωστής σύνταξης βιογραφικού και συνοδευτικής επιστολής (παρέχονται πρότυπα)
- Έλεγχος βιογραφικών από συμβούλους καριέρας με εξατομικευμένες διορθώσεις
Είπαν για το πρόγραμμα:






Διάρκεια και κόστη:
Διάρκεια προγράμματος: 2,5 μήνες/ 110 ώρες
Αρχικό Κόστος: 690€ - Δυνατότητα αποπληρωμής εως 12 άτοκες δόσεις με πιστωτική κάρτα
Εξόφληση εντός 15 ημερών από έναρξη: 580€
Δείτε τα Web offers!
|
|
Στα αναγραφόμενα ποσά συμπεριλαμβάνεται το κόστος πιστοποίησης.
Δείτε τα web offers μας στην κορυφή της σελίδας ή στο τέλος αυτής (ανάλογα με τη συσκευή σας) για τις καλύτερες προσφορές!