Σύμφωνα με μία έρευνα της Adobe, το 2022 περισσότερα από 165 εκατομμύρια άτομα παγκοσμίως ξεκίνησαν την καριέρα τους στον τομέα της δημιουργίας περιεχομένου. Οπότε, εάν θέλεις να ασχοληθείς επαγγελματικά με το TikTok, το YouTube, το Instagram ή το Facebook, είσαι σίγουρα στην κατάλληλη εποχή, καθώς οι θέσεις εργασίας διαρκώς αυξάνονται. Ποιες είναι, ωστόσο, οι σημαντικότερες δεξιότητες ενός δημιουργού περιεχομένου?
Ποιες είναι οι σημαντικότερες δεξιότητες για έναν Δημιουργό Περιεχομένου?
Αρχικά, ένας δημιουργός περιεχομένου χρειάζεται να είναι εξοικειωμένος με την παραγωγή γραπτού και προφορικού λόγου. Το κύριο επικοινωνιακό εργαλείο που χρησιμοποιεί ένας δημιουργός περιεχομένου είναι το storytelling, δηλαδή η αφήγηση ιστοριών, ώστε να έρθει σε πιο άμεση επαφή με το κοινό του. Επίσης, οι γνώσεις marketing είναι ιδιαίτερα σημαντικές. Με τη σωστή παρακολούθηση και μελέτη των στατιστικών δεδομένων, ο δημιουργός περιεχομένου αναπτύσσει τις κατάλληλες στρατηγικές, ώστε το υλικό που παράγει να δημοσιεύεται στις σωστές πλατφόρμες και με τον κατάλληλο τρόπο, ώστε να επιτυγχάνει την μέγιστη δυνατή απήχηση. Τέλος, οι γνώσεις λήψης και επεξεργασίας φωτογραφίας και βίντεο είναι πολύτιμες για το συγκεκριμένο επάγγελμα, καθώς η εικόνα υψηλής ποιότητας προσδίδει αξία και επαγγελματισμό στο περιεχόμενο.
Ποια είναι τα βασικά εργαλεία για τη δημιουργία οπτικού περιεχομένου για τα social media?
Τα δύο κύρια εργαλεία που χρησιμοποιούνται για την εύκολη και γρήγορη δημιουργία οπτικού περιεχομένου είναι το Canva και το CapCut. Με δισεκατομμύρια χρήστες παγκοσμίως, θεωρούνται τα κυρίαρχα προγράμματα για τη δημιουργία γραφικών και βίντεο, καθώς είναι δωρεάν και εύκολα τόσο στην εκμάθηση, όσο και στη χρήση. Με το Canva, ένα εξαιρετικό online εργαλείο δημιουργίας γραφικών, μπορείτε να έχετε εντυπωσιακά αποτελέσματα, από αναρτήσεις κοινωνικών δικτύων και διαφημίσεις, μέχρι βίντεο. Το CapCut, εφαρμογή διαθέσιμη και στο κινητό, χρησιμοποιείται κυρίως για την επεξεργασία σύντομων βίντεο, όπως βίντεο για το tiktok και reels, αλλά και για μεγαλύτερης διάρκειας βίντεο.
Στο ΚΔΒΜ Datalabs υλοποιούμε σεμινάρια Canva και CapCut, καλύπτοντας τις βασικές αρχές γραφιστικής και δημιουργίας περιεχομένου για τα κοινωνικά μέσα.
Δημιουργία Περιεχομένου με το Canva
Επεξεργασία Βίντεο με το CapCut