Ιδανικό σεμινάριο για άτομα χωρίς εμπειρία που θέλουν να είναι σε θέση να εργαστούν σε ξενοδοχεία, σε θέσεις reception, front desk και back office.
Το πρόγραμμα σπουδών καλύπτει το σύγχρονο ξενοδοχειακό προϊόν και αποτελεί ισχυρό εφόδιο στην τουριστική αγορά, πιστοποιώντας τις γνώσεις και την ικανότητά των κατόχων του στην παροχή υπηρεσιών στην πρώτη γραμμή των τουριστικών μονάδων. Το εύρος των γνώσεων που καλύπτει το πρόγραμμα το καθιστά απαραίτητο για κάθε υπάλληλο υποδοχής, χωρίς να απαιτείται προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία ή σχετικό πτυχίο. Το πρόγραμμα χωρίζεται σε 4 μέρη:
Μέρος 1ο - Θεωρία: Εδώ καλύπτεται όλο το θεωρητικό υπόβαθρο της θέσης εργασίας του υπαλλήλου υποδοχής. Αναλύονται και θέματα που έχουν σχέση με την διοίκηση του συγκεκριμένου πόστου καθώς και άλλων απαιτήσεων στο Back office. Στο τέλος του πρώτου μέρους ο εκπαιδευόμενος είναι σε θέση να λάβει με αξιώσεις μέρος τις εξετάσεις πιστοποίησης του τεχνοβλαστού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Σε όποιον αποφασίσει να δώσει τις εξετάσεις αυτές η σχολή παρέχει εγγύηση επιτυχούς αποτελέσματος.
Μέρος 2ο - Πρακτική: Σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον μόνο το θεωρητικό υπόβαθρο δεν είναι αρκετό για να βρει κάποιος δουλειά στον τομέα αυτό. Χρειάζονται και άλλες δεξιότητες όπως καλή επικοινωνία με τον πελάτη, άμεση αντιμετώπιση προβληματικών καταστάσεων και πολλά άλλα. Αυτές οι δεξιότητες αποκτούνται μόνο μέσω της εμπειρίας. Ένα από τα δυσκολότερα πράγματα είναι να εμπιστευτεί κάποια επιχείρηση κάποιον χωρίς πρακτική προϋπηρεσία. Έτσι, έχοντας ολοκληρώσει το Μέρος 1, οι σπουδαστές κάνουν πρακτική όσα έχουν διδαχθεί μέσω του HotelSim. Αυτό είναι ένας προσομοιωτής της εν λόγω θέσης εργασίας που έχει φτιάξει η Datalabs προκειμένου ακόμα και ο εντελώς αρχάριος να μπορεί να εξασκήσει τις θεωρητικές του γνώσεις. Να μπορεί να μιλάει και να συμπεριφέρεται σωστά μπροστά στον πελάτη.
Μέρος 3 - Ξενοδοχειακό λογισμικό κρατήσεων: Στο στάδιο αυτό καλύπτεται η ανάγκη γνώσης και χειρισμού λογισμικού κρατήσεων. Εξετάζονται πολλές διαφορετικές περιπτώσεις της καθημερινότητας που πρέπει να χρησιμοποιηθεί λογισμικό κρατήσεων.
Μέρος 4 - Barista: Τέλος, αν και όχι άμεσα σχετικό με τη θέση, η εμπειρία έχει δείξει πως οι βασικές γνώσεις σε αυτό τον τομέα πολλές φορές είναι απαραίτητες, ειδικά για τις νυχτερινές βάρδιες μικρομεσαίων μονάδων που το bar είναι κλειστό. Μια μικρή τέτοια γνώση μπορεί να κάνει την διαφορά στο αν κάποιος προσληφθεί ή όχι σε μια τέτοια επιχείρηση. Για αυτό έχει ενταχθεί σαν ένα αναπόσπαστο κομμάτι της ύλης του σεμιναρίου.
Με την ολοκλήρωση των μαθημάτων οι μαθητές παραλαμβάνουν πιστοποιητικό παρακολούθησης αναγνωρισμένο από το υπουργείο παιδείας και τον ΕΟΠΠΕΠ. Επιπλέον είναι απόλυτα προετοιμασμένοι για τις εξετάσεις πιστοποίησης του τεχνοβλαστού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης όπου η Datalabs εγγυάται την επιτυχία σε αυτές.