Τομέας Οικονομικά και Διοίκηση

Γραμματειακή υποστήριξη

209 άτομα ενημερώνονται για το σεμινάριο

Απευθύνεται σε:
Άτομα που θέλουν να είναι σε θέση να εργαστούν ως γραμματείς σε μικρές μεσαίες ή και μεγάλες εταιρίες τόσο σε θέσεις απλής υποστήριξης όσο και σε θέσης γραμματείας διοίκησης.

 

Πολυεργαλείο. Multitasking. Αυτές είναι οι δύο λέξεις που χαρακτηρίζουν τις απαιτήσεις που έχει μια επιχείρηση από τον υπάλληλό της σήμερα. Στις μικρές αγγελίες ζητούνται συνεχώς υπάλληλοι γραφείου ή/και γραμματειακή υποστήριξη. Παρακολουθώντας αυτό το σεμινάριο θα μάθετε πρακτικά θέματα καθημερινότητας στον εργασιακό χώρο όπως αυτός έχει διαμορφωθεί σήμερα: πολύπλευρη γνώση και κατάρτιση, διαχείριση καταστάσεων, χρήση της τεχνολογίας όπου είναι εφικτό για αποδοτικότερη εργασία κοκ.

Καθ όλη τη διάρκεια των μαθημάτων παρέχεται στους σπουδαστές μας άδεια Office365 για την πρακτική τους εξάσκηση.

 

Ύλη προγράμματος

Ενότητα 1Γενικές Δεξιότητες

  1. Περιγραφή θέσης
    Aπαιτήσεις, προδιαγραφές, καθήκοντα της θέσης, ποσοτικά και ποιοτικά χαρακτηριστικά.
  2. Management γραμματείας
    Εταιρικές αξίες και όραμα, επεξεργασία στόχων, και υλοποίησή τους, εκπαίδευση /ενημέρωση
  3. Οργάνωση εργασιών γραμματείας
    Γραφή επιχειρηματικών κειμένων, βασικές αρχές οργάνωσης γραφείου, προγραμματισμός ραντεβού / εργασιών, αρχειοθέτηση, εργονομία.
  4. Αλληλογραφία
    Σύνταξη, διαχείριση, ταξινόμηση /αρχειοθέτηση αλληλογραφίας
  5. Επικοινωνία και δημόσιες σχέσεις
    Λεκτική και μη λεκτική, τρόποι προβολής - επικοινωνία των Δημοσίων Σχέσεων.
  6. Εξυπηρέτηση πελατών
    Τύποι πελατών - εξυπηρέτηση δυσαρεστημένων πελατών.
  7. Συσκέψεις / Συμβούλια.
    Διοργάνωσης συσκέψεων, συναντήσεων.
  8. Λοιπές δεξιότητες
    Διαχείρισης χρόνου και άγχους, υγιεινή και ασφάλεια, οργάνωση ταξιδιών, διαχείριση μικροταμείου εξόδων, οργάνωση ραντεβού.

 

Ενότητα 2 Επαγγελματική χρήση του MS Office / Χρήση εφαρμογών web

  1. Χρήση MS Word
    Εμπορική αλληλογραφία, πρότυπα σύνταξης, ηλεκτρονική αλληλογραφία (e-mail), μαζικές αποστολλές
  2. Χρήση MS Excel
    Χρήση φίλτρων και συναρτήσεων. Παραδείγματα σε μισθολόγιο, παραγγελιοληψίες, αναφορές πωλήσεων κοκ
  3. Χρήση MS Outlook
    Ρυθμίσεις μηνυμάτων, συσκέψεις, ημερολόγιο
  4. Χρήση MS PowerPoint
    Δημιουργία παρουσίασης, τεχνικές σωστής παρουσίασης
  5. Χρήση λοιπών εφαρμογών web
    Για αποδοτικότερη εργασία και paperless office

 

Ενότητα 3 - Λογιστική / Μηχανογράφηση

  1. Γενική λογιστική: Εθνικό Γενικό Λογιστικό Σχέδιο/ Ισολογισμοί/ Αποτελέσματα χρήσης/ Εταιρίες – Νομικές μορφές & υποχρεώσεις εταίρων/ Λογιστική Ισότητα
  2. Χειρόγραφη λογιστική: Τήρηση αρχείου παραστατικών/ Καταληκτικές ημερομηνίες/ Κώδικας Φορολογικής Απεικόνισης Συναλλαγών (με τον νόμο 4111/2013 - πρώην ΚΒΣ).
  3. Φορολογία Εισοδήματος: Ανάλυση φορολογίας εισοδήματος /Ε1 / Ε9
  4. Μηχανογράφηση: Λογαριασμοί/ Πρότυπα άρθρα/ Κινήσεις/ Εκτυπώσεις/ Έσοδα – έξοδα/ ΦΠΑ/ ΦΜΥ
  5. Εμπορική Διαχείριση: Αποθήκη/ Πελάτες/ Προμηθευτές/ Πωλήσεις/ Αγορές
  6. Μισθοδοσία: Προσλήψεις/Απολύσεις/ Αποχωρήσεις/ Μηχανογράφηση Α.Π.Δ./ Εκτυπώσεις μισθοδ. – βεβαίωση αποδοχών/ Ηλεκτρονικές υπηρεσίες του κράτους/
  7. Ηλ. υπηρεσίες του κράτους: TaxisNet/ Υπηρεσίες ΙΚΑ

 

Ενότητα 4 - Εκμάθηση τυφλού συστήματος - Ελληνικά & Αγγλικά

 

Ενότητα 5 - Social media και ηλεκτρονική επικοινωνία

  1. Τι είναι, παρουσίαση και χρήση social media.
  2. Πλεονεκτήματα/Μειονεκτήματα και σύγκριση μεταξύ των social media.
  3. Ποιό είναι η σωστή επιλογή για τον καθένα?
  4. Facebook fan page ή group? Ποιες είναι οι διαφορές και που απευθύνεται το καθένα.
  5. Καλές και σωστές πρακτικές διαχείρισης εταιρικής ιστοσελίδας σε social media
  6. Βελτιστοποίηση δημοσιευμένου περιεχομένου, article marketing.
  7. Μέθοδοι απόκτησης fans με τα λιγότερα έξοδα.
  8. Διαγωνισμοί και δώρα, οι λεπτομέρειες για να αποφέρουν το μεγαλύτερο κέρδος στην εταιρική σας ιστοσελίδα.
  9. Οικονομική και αποδοτική διαφήμιση, οι καλύτερες πρακτικές.

 

Ενότητα 6 - Διαχείριση εταιρικής ιστοσελίδας

  1. Διαχείριση περιεχομένου σε σελίδες τύπου προφιλ εταιρίας, έννοιες SEO – λέξεις κλειδιά
  2. Δημοσίευση Νέων/ανακοινώσεων
  3. Επεξεργασία προϊόντων σε eshop (τιμές, εικόνες, περιγραφή)
  4. Προσφορές προϊόντων (ειδικές τιμές)
  5. Προβολή/διαχείριση παραγγελιών

 

Ενότητα 7 - Βασικές αρχές ηλεκτρονικής συνταγογράφησης

 

Ενότητα 8 – Εκμάθηση Photoshop

Με το πέρας του προγράμματος οι συμμετέχοντες λαμβάνουν μέρος στην εξέταση πιστοποίησης Certified Secretaries Management Assistant, αναγνωρισμένη παγκοσμίως λόγω ΕΣΥΔ, η οποία παρέχεται από το φορέα πιστοποίησης ανθρωπίνου δυναμικού ACTA (Τεχνοβλαστός του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης)

Διάρκεια και κόστη: 
Διάρκεια προγράμματος: 2,5 μήνες/ 110 ώρες
Κόστος: 690€ - Δυνατότητα αποπληρωμής εως 12 άτοκες δόσεις
Εφάπαξ αποπληρωμή: 630€
10% έκπτωση σε άνεργους - φοιτητές
 

Στα αναγραφόμενα ποσά συμπεριλαμβάνεται το κόστος πιστοποίησης.

Δείτε τα web offers μας στην κορυφή της σελίδας ή στο τέλος αυτής (ανάλογα με τη συσκευή σας) για τις καλύτερες προσφορές!



Εγγραφή στο newsletter και ενημέρωση για τις ημερομηνίες έναρξης των επόμενων σεμιναρίων: Γραμματειακή υποστήριξη Επιλέξτε αναλυτικότερα τα σεμινάρια για τα οποία σας ενδιαφέρει να ενημερώνεστε στη σελίδα του Newsletter μας εδώ: Datalabs Newsletter