Booking.com: Tα social media καθορίζουν το πρώτο ταξίδι των νέων

Booking.com: Tα social media καθορίζουν το πρώτο ταξίδι των νέων

  

Τα social media παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην απόφαση των νέων για να βρούνε το μέρος που θα πάνε διακοπές.

Ένας στους τρεις ανθρώπους από όλο τον κόσμο σκέφτεται να ταξιδέψει μόνος του, σχεδόν οι μισοί millennials επιλέγουν προορισμό από τα social media και 2 στους 5 εμπνέονται να δοκιμάσουν διαφορετικό τύπο διακοπών, σύμφωνα με έρευνα της Booking.com που εξετάζει τις προτιμήσεις ανθρώπων από όλο τον κόσμο για την πρώτη ταξιδιωτική τους εμπειρία το 2017.

Η έρευνα, η οποία διενεργήθηκε σε δείγμα 15.000 ανθρώπων από 20 χώρες, έδειξε ότι οι περισσότεροι (61%) συμφωνούν στο ότι η νευρικότητα πριν το ταξίδι είναι περιττή και ότι οι αναμνήσεις που δημιουργούνται κατά τη διάρκεια της πρώτης ταξιδιωτικής εμπειρίας μένουν για μια ζωή και ξεκλειδώνουν νέες ταξιδιωτικές περιπέτειες.


Τάση για solo ταξίδια


Ενώ λίγοι (6%) ταξίδεψαν μόνοι στο πρώτο ταξίδι της ζωής τους (οι περισσότεροι ταξίδεψαν με την οικογένεια, με φίλους ή με σχολική εκδρομή, στο πρώτο ταξίδι τους), η αυτοπεποίθηση που προσφέρουν τα ταξίδια έχει δημιουργήσει μια τάση για αυξανόμενα μοναχικά ταξίδια το 2017. Παρά τη νευρικότητα του πρώτου μοναχικού ταξιδίου, τα 2 τρίτα πιστεύουν ότι αξίζει να δουν ένα νέο μέρος, και 3 στους 5 θεωρούν ότι η νευρικότητα που ένιωθαν όταν επισκέπτονταν έναν προορισμό για πρώτη φορά ήταν περιττή.

Το 80% των μοναχικών ταξιδιωτών λατρεύει τα μακρινά ταξίδια στο εξωτερικό, σε παραλίες της Αυστραλίας, στις πολυσύχναστε μητροπόλεις των ΗΠΑ, στα πολιτιστικά δρώμενα της Γερμανίας, στα βουνά της Αυστρίας και στην ομορφιά της Ιαπωνίας.

Δείτε τους 10 top διεθνείς προορισμούς που προτιμούν…

1. Αυστραλία
2. ΗΠΑ
3. Γερμανία
4. Αυστρία
5. Ιαπωνία
6. Καναδάς
7. Κίνα
8. Ισπανία
9. Αργεντινή
10. Μπαχάμες

Οι ταξιδιώτες που έχουν ήδη ταξιδέψει μόνοι ανέφεραν ότι ένιωθαν ελεύθεροι (27%), ενθουσιασμένοι (20%), χαρούμενοι (12%) και μόνο ένα 11% ένιωθε αμηχανία.Τα social media παίζουν σημαντικό ρόλο στην επιλογή προορισμού για το πρώτο ταξίδι, ιδιαίτερα στις ηλικίες 18-34. Σχεδόν οι μισοί (44%) millennials ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν τα social media στην επιλογή προορισμού και το 55% ότι τα social media τους εμπνέουν να δοκιμάσουν νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Το 45% των ταξιδιωτών ηλικίας 18-34 αναφέρουν ότι τα social media τους κάνουν να νιώθουν ότι όλοι γύρω τους ταξιδεύουν εκτός από τους ίδιους, και το 44% παραδέχεται ότι νιώθει ότι χάνει νέες ταξιδιωτικές εμπειρίες. Επίσης το 46% δήλωσε ότι ζηλεύει τις ταξιδιωτικές εμπειρίες που βλέπει αναρτημένες στα social media ενώ ένας στους 3 ταξιδεύει περισσότερο και δοκιμάζει περισσότερο πρωτόγνωρες εμπειρίες ταξιδίου προκειμένου να τις κοινοποιήσει με φωτογραφίες στα social media.

Τρεις στους πέντε ηλικίας από 18 έως 34 ετών θεωρούν ότι είναι πιο περιπετειώδεις σε σχέση με την προηγούμενη γενιά και αυτή η τάση παρατηρείται σε κάθε νεότερη γενιά.Επίσης, οι πρώτες ταξιδιωτικές εμπειρίες πυροδοτούν τη δίψα για περισσότερα ταξίδια για 2 στους 5, σχεδόν οι μισοί προγραμματίζουν επόμενα ταξίδια με περισσότερη περιπέτεια το 2017 και το 56% επιθυμεί να ταξιδέψει σε πιο μακρινούς προορισμούς.Το είδος των εμπειριών ταξιδίου το 2017 εκτείνεται πέρα από τις παραδοσιακές διακοπές παραλίας ή τα city break, με ανερχόμενα τα οδικά ταξίδια (44%), τις περιβαλλοντικές ξεναγήσεις (39%), τις πνευματικές περιπέτειες (23%) και τον εθελοντισμό (21%).

Σχολιάστε ελεύθερα...