Δημιουργία e-shop ή σελίδας στο Facebook;

Δημιουργία e-shop ή σελίδας στο Facebook;

  

Να φτιάξω ένα site για το κατάστημά μου, ή να δημιουργήσω μια σελίδα στο Facebook;

Ποιο από τα δύο θα είναι καλύτερο και πιο αποδοτικό;

Θα μπορέσω να διαχειριστώ καλύτερα το site ή τη σελίδα στο Facebook;

Τι από τα δύο θα ήταν καλύτερο να κάνω;

Αυτά είναι κάποια από τα διλήμματα που σας απασχολούν. Και όλοι ξέρουμε ότι το διαδικτυακό μάρκετινγκ είναι το παρόν και το μέλλον!

Ας πάρουμε όμως τα πράγματα με τη σειρά.

Το Facebook έχει δώσει (σε δοκιμαστικό στάδιο) την δυνατότητα σε όλους να στήσουν τα καταστήματά τους στις σελίδες τους. Βέβαια το κόστος και οι όροι δεν είναι ξεκάθαροι ακόμη. Εάν αυτό πιάσει, τότε θα μπορούσε να έχει τεράστια επίδραση στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς οι λιανοπωλητές δεν θα μπορούν απλώς να ενημερώνουν τους πελάτες τους, αλλά να πωλούν απευθείας σε αυτούς. Σκεφτείτε ότι ο αριθμός των ενεργών μηνιαίων χρηστών του Facebook έχει φτάσει τα 1,55 δισεκατομμύρια! Ας υποθέσουμε ότι έχετε στοχεύσει -μόνο- (σε σχέση με τους ενεργούς χρήστες πάντα) σε 50.000-100.000 από αυτούς. Αν η εταιρία έχει μοναδικά προϊόντα, χαμηλές τιμές, καλή εξυπηρέτηση, δωρεάν αποστολή προϊόντων κλπ, μπορεί να χτίσει ένα καλό πελατολόγιο. Αυτό μπορεί να έχει σημαντική επίδραση για την επιχείρησή αν αναλογιστεί κανείς ότι το Facebook αυξάνεται με γοργούς ρυθμούς όπως και οι πιθανοί πελάτες.

Από την άλλη, αν έχετε το δικό σας site εκτός Facebook τότε μπορείτε:

  • να ορίσετε τον τρόπο με τον οποίο θα λειτουργεί η σελίδα

  • να το “χτίσετε” όπως εσείς θέλετε,

  • να έχετε μια πιο σφαιρική άποψη για την επισκεψιμότητα και τη χρήση του e-shop, για το πως φαίνονται οι σελίδες και τα περιεχόμενά της.

  • δεν θα χρειάζεται να ανησυχείτε για τον αν παραβήκατε κάποιον κανόνα του Facebook και σας “κατεβάσουν” τη σελίδα.

  • δεν θα αποσπάται η προσοχή του επισκέπτη της σελίδας σας από άλλες διαφημίσεις, μηνύματα ή άλλους παράγοντες.

Μπορείτε αν θέλετε να συνδυάσετε και τα δύο. Να δημιουργήσετε το site του καταστήματός σας και να την ενσωματώσετε στην προσωπική σας σελίδα στο Facebook. Να αναρτάτε το υλικό στα social media με τη δυνατότητα παραπομπής στο site. Ότι αλλαγές κάνετε ή ότι ανεβάζετε στο site, να εμπεριέχεται κατευθείαν και στο προσωπικό σας προφίλ στο Facebook. Να δίνετε την δυνατότητα στον επισκέπτη να μοιράζεται τα περιεχόμενα, να σχολιάζει ακόμα και να μοιράζεται τις αγορές που έχει κάνει από το e-shop σας, στα social media. Έτσι υπάρχει η περίπτωση εκτός από την επισκεψιμότητα στο site σας να αυξηθούν και οι πελάτες!

Εσείς τι εφαρμόζετε? Τι πιστεύετε ότι είναι καλύτερο για εσάς και τη επιχείρησή σας;

Σχολιάστε ελεύθερα...