Τι πρέπει να ξέρετε πριν σχεδιάσετε το μενού για το καφέ σας;

Τι πρέπει να ξέρετε πριν σχεδιάσετε το μενού για το καφέ σας;

  

Το καλοκαίρι ο καφές αποκτά άλλη διάσταση

Το καλοκαίρι ο καφές αποκτά άλλη διάσταση. Σερβίρεται παγωμένος, σε διάφορες εκδοχές, και γίνεται το απόλυτο καλοκαιρινό ρόφημα. Οπότε και τα μενού των καφέ προσαρμόζονται ανάλογα. Ωστόσο, είτε πρόκειται να ανοίξετε έναν καινούριο χώρο, είτε θέλετε να ανανεώσετε το μενού σας, υπάρχουν κάποια tips που πρέπει να γνωρίζετε εάν θέλετε ο κατάλογός σας να είναι μοναδικός και πολύ δροσιστικός. 

Κάθε καφέ έχει σαφώς το δικό του στυλ, τη δική του αισθητική και το δικό του χαρακτήρα κι αυτό είναι κάτι που αντικατοπτρίζεται φυσικά και στο μενού του. Η ανανέωση του μενού προσφέρει εξάλλου, πάντα, έναν καλό λόγο σε κάποιον να επιστρέφει ξανά και ξανά στο αγαπημένο του καφέ. Και το καλοκαίρι μάλιστα, είναι ακριβώς αυτή η εποχή, που πρέπει να σκεφτείτε σοβαρά ποια κρύα ροφήματα θα προσθέσετε. Πριν όμως αλλάξετε κατάλογο δείτε τι πρέπει να προσέξετε.

Τα ροφήματα

Δεν αρκεί μόνο να λαμβάνετε υπόψη τις δικές σας προτιμήσεις, πρέπει να εκτιμήσετε και τι αρέσει στο κοινό σας. Επισκεφτείτε όσα περισσότερα καφέ μπορείτε και διαβάστε όσα περισσότερα μενού μπορείτε. Δείτε τι προσφέρουν και προσπαθήστε να διαφοροποιηθείτε, εφαρμόζοντας κάποιες μοναδικές ιδέες και τεχνικές.

Στη συνέχεια, καταγράψτε αναλυτικά όλα τα αρώματα που έχετε διαθέσιμα και τους πιθανούς συνδυασμούς και κάντε τις δοκιμές σας μέχρι να καταλήξετε. Τα αρώματα και συνεπώς η γεύση μπορούν να κάνουν ένα παγωμένο ρόφημα μοναδικό. Όσες περισσότερες ποικιλίες specialty καφέ προσφέρετε στο μενού σας, τόσο πιο δυνατό και μοναδικό θα είναι.

Οι τιμές

Όταν σχεδιάζετε το νέο σας μενού θα πρέπει να σκεφτείτε πολύ σοβαρά τους πελάτες σας και πόσα χρήματα θα ήταν διατεθειμένοι να πληρώσουν για τον καφέ τους. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να συμπεριλάβετε στη λίστα σας exclusive καφέδες από ακριβές περιοχές. Ωστόσο, καλό είναι το μενού να έχει πάντα μια ισορροπία όσον αφορά στις τιμές, δίνοντας με αυτό τον τρόπο στο κοινό τη δυνατότητα να επιλέξει πόσα χρήματα θα ξοδέψει, κρατώντας όμως πάντα την ποιότητα που εσείς θέλετε να του προσφέρετε.

Η Αισθητική

Η συνέπεια του καταλόγου σε σχέση με τη φιλοσοφία που αποπνέει το brand σας είναι απαραίτητα. Γι’ αυτό καλό είναι να φτιάξετε ένα μενού, το οποίο να ταιριάζει με την αισθητική του χώρου σας και ταυτόχρονα να είναι εύχρηστο για τον επισκέπτη σας. Θυμηθείτε πως υπάρχουν άπειροι συνδυασμοί στα ροφήματα, όμως ο κατάλογός σας θα είναι πιο αποτελεσματικός εάν έχει ποικιλία, αλλά δεν είναι ατέλειωτος. Οι ειδικοί λένε πως ένας κατάλογος πρέπει να αφήνει την αίσθηση ότι κάποιος βρίσκετε σε ένα χώρο με γνώση, που όμως κάνει τις δικές του συγκεκριμένες προτάσεις.

Η Διαφοροποίηση

Αυτή είναι η μαγική λέξη που όλοι αναζητούν για τα καφέ τους. Στη χώρα μας μάλιστα που η κουλτούρα του καφέ είναι εξαιρετικά αναπτυγμένη, η διαφοροποίηση είναι αυτή που δίνει το προβάδισμα σε ένα καφέ. Φροντίστε λοιπόν στο μενού σας να συμπεριλάβετε, έαν αυτό είναι δυνατό, ένα μοναδικό ρόφημα, που δεν θα μπορεί να το πιει κανείς πουθενά αλλού. Ή μπορείτε να λανσάρετε ένα τρόπο παρασκευής ή μία τεχνική που να είναι δική σας καινοτομία. Μπορεί, επίσης, να διαφοροποιηθείτε στον τρόπο με τον οποίο παραγγέλνει κάποιος ή στον τρόπο που σερβίρετε – ειδικά αν ο χώρος σας είναι καινούριος. Ένα τέτοιο στοιχείο πάντα αφήνει τις καλύτερες εντυπώσεις και μένει ανεξίτηλο στη μνήμη.

Κάθε μενού πάντως πρέπει να είναι υποδειγματικό και να εκπέμπει το όραμά σας και τη φιλοσοφία του καφέ σας

Πηγή : www.barista.gr

Σχολιάστε ελεύθερα...